11 nov. 2012

Povesti cu parfum de mine



   Sunt un om al povestilor parfumate.Personajele din povestile mele de suflet poarta parfumuri alese de mine.Principessa lui Guido (La vita e bella) poarta lavanda proaspata din mirificul tinut Provence.Clasic,nu?Sweet November cucereste prin atata tandrete,ca nu i s-ar potrivi altceva decat iasomia delicata,culeasa din coltul meu de rai.Breakfast at Tiffany`s imbina aroma picaturilor de ploaie cu vise dulci de ylang ylang si lemn de santal.Sau,intorcandu-ne spre paradisul copilariei,povestea Scufitei Rosii-aroma dulce a merelor glazurate.Cum altfel ti-ar intra la suflet o poveste daca nu ar avea un anume parfum?





 Povestea mea are patru anotimpuri,se deruleaza inca pe acordurile lui Vivaldi si se intrepatrund armonios precum aromele unui parfum.Arome delicate sau intense,cu totul senzuale.Aceleasi sub soarele arzator ori sub luna involburata.Miresme ce traseaza mereu un teritoriu al pasiunii.

Pot fi protagonista oricarei povesti cu parfumuri.Sau parfumuri cu povesti. Si raman mereu acelasi personaj pe un coridor cu usi spre intrigi din cele mai captivante.Mereu sub acelasi chip de femeie cu ochi verzi si inima calda de copil.Pentru ca,in final,sa pot cresta o poveste cu ridurile mele in inima mea imperfecta.




    Aminteste-ti o poveste.Imi spui ce aroma poarta?


    Lavender thoughts to you!


       
 

Blog Template by YummyLolly.com