23 iul. 2012

Verde ca smaraldul!


  
   Smaraldul.Acea piatra pretioasa,usor transparenta ce aporta armonie,calm si vitalitate totodata.

  Ingrediente pretioase pentru piele si simturi: unt de cocos, unt de cacao, orez, avocado,unt de Shea Bio, pulpă de avocado, clorofilă, uleiuri esenţiale: Caryophylli aetheroleum (cuişoare), Melaleuca quinquenervia (Niaouli BIO) şi Coriandrum sativum (coriandru).

   Ce au in comun cele doua aspecte mentionate?Emerald Spice,un sapun cu multa personalitate, marca Naen Soap.Ingrediente din cele mai alese,nu-i asa?
  • uleiul de avocado,un adevarat deliciu pentru pielea matura sau uscata,ajuta la regenerarea pielii.
  • despre untul de shea e de prisos sa mai adaugam ceva.Un excelent hidratant si emolient pentru piele.Nu stiu daca am mentionat asta vreodata,insa ce iubesc mai mult la sapunurile naen soap este tocmai faptul ca untul de shea nu lipseste niciodata din compozitiile bunatatilor!
  • culoarea verde este data de clorofila,care are si proprietatea de a elimina mirosurile neplacute.
  • uleiuri esentiale tonice,stimulante si cu usor efect afrodisiac (vorbim de coriandru,desigur).Despre Niaouli am aflat ca este responsabil de aroma proaspata si ca are rol antibacterian,antiacneic si chiar antimicotic.
sursa

   Emerald Spice miroase a curat, a iarba improspatata de vigoarea cuisoarelor sau de ropotul vreunei ploi reci.L-am folosit pentru curatarea mainilor,la dus,dar si pentru spalarea si demachierea tenului meu mixt.Cuvinte de ordine: tonifiere si prospetime.Iar pentru bucuria cu care imbina curatarea si hidratarea,il voi cumpara in viitor (acum mi-a fost daruit de scumpa Elena,fauritoarea  naen-soap).
    As indrazni sa spun ca este produsul care reprezinta cel mai bine marca naen soap.Il gasiti in magazinul de pe breslo,la pretul de 14 lei si eu va garantez ca o sa va incante si descante!

In trecut,m-am bucurat si de alte produse naen-soap: sapunul Lavand Fina (pe care l-am comandat din nou si astept sa ajunga aici in curand),Lilac&Shea (parfum si hidratare la superlativ),Happy Go Bananas!( un sapun delicios!),Kaizen G (excelent exfoliant),masca de par Shiny Shiny Hair si cea mai pofticioasa lotiune de corp-Lilac Milk.

 De deliciile naen-soap o sa mai auziti de la mine,pentru ca saptamana trecuta am facut o noua comanda: sapunul Lavanda Fina,Fondantul Avocado si sapunul Black Tea&Bergamot (ce bine suna,nu-i asa?).Si da,chiar mi-am propus sa incerc toate sapunurile naen soap!:)




    Impartasim aceleasi preferinte?Pe curand!







 

Blog Template by YummyLolly.com