11 apr. 2012

Rose of Bulgaria: apa de trandafiri


 
Cand am primit apa de trandafiri de la Amore Bio (in campania de testare a pietrei de alaun si sapunul de Alep),citisem deja cate ceva despre apele florale.Ca si uleiurile esentiale,apele florale contin esenta plantei,dar intr-o forma mai lejera,pentru a putea fi folosite acolo unde uleiurile esentiale sunt prea puternice.Se pastreaza in locuri racoroase si se recomanda a fi utilizate in timp cat mai scurt de la deschidere.
  Cum se pot  folosi apele florale?
  • aplicate ca atare pe piele pentru tonifiere.Energizeaza si hraneste pielea sensibila sau iritata.
  • ca spray de corp,pentru improspatare si aromatizare.
  • ca ingredient in diverse compozitii (masti,creme,lotiuni bifazice,etc).
  • ajuta la aplicarea pietrei de alaun (vezi review aici) sau pentru amestecarea pudrei de alaun (deodorant natural)




Rose of Bulgaria este produs prin distilarea florii oleaginoase din specia Rosa Damascena.Continutul ridicat de ulei eteric de trandafir actioneaza ca un conservant natural.Are proprietati hidratante, antiinflamatorii ai antialergice.


   Mi-a placut pentru ca:

  • nu contine conservanti,in afara de propriul ulei eteric.
  • parfumeaza pielea placut,discret,a petale proaspete de trandafiri.
  • nu lasa pelicula lipicioasa la suprafata pielii.
  • improspateaza pielea.
  • nu irita tenul.Am fost putin reticenta in a-l folosi in loc de lotiune tonica si asta pentru ca citisem ca apa de trandafiri ar fi un iritant al pielii.Cu toate acestea,il folosesc de mai bine de o luna direct pe ten,inainte de aplicarea uleiului de migdale si ca tonifiant dimineata,dupa curatarea tenului.Nu mi-a provocat iritatii si nu a blocat porii.Mai mult decat atat,tenul meu pare mai curat si  tonifiat.
  • impreuna cu pudra de alaun am obtinut un deodorant natural foarte eficient (urmeaza review).
  • aplicat pe pielea axilei faciliteaza aplicarea pietrei de alaun.
Ambalajul este din plastic,fara pompita,iar pentru comoditate,am transferat continutul intr-un recipient cu pulverizator.De fapt,acum am doua recipient cu apa de trandafiri: unul pentru corp si altul pentru ten .

 
  Daca va tenteaza,il gasiti aici la un pret de 14 lei/330 ml.



     
     Pe curand!



 

Blog Template by YummyLolly.com