6 apr. 2012

Masca de curatare profunda Liz Earle


 
 Am testat masca pentru curatare profunda datorita celor de la Liz Earle,care mi-au oferit-o in acest scop.A ajuns,ca si celelalte produse marca Liz Earle,prin posta romana,direct la usa,frumos ambalat,etichetat,insotit de cateva randuri scrise de mana si de un set cu 2 buretei.Cu alte cuvinte,un exemplu pentru ceea ce inseamna PR.
Liz Earle  Deep Cleansing Mask este special conceputa pentru tenul problematic mixt sau gras si nu este recomandat tenului sensibil.Avand tenul normal-mixt,luciu in zona T,pori dilatati,putine puncte negre si cateva semne de la niste pustule,mi-am zis ca sunt  norocoasa ca am o astfel de masca.







  Punctual,iata impresiile mele:
  • primul aspect sesizat este mirosul puternic de propolis.
  • textura este cleioasa,de culoare inchisa.
  • se aplica usor si se usuca in 5-10 minute,dupa care se sterge cu buretele ud.
  • curata si calmeaza tenul.
  • dupa clatire cu apa rece,tenul se simte proaspat,ca dupa exfoliere.
  • ca si cantitate are 75 ml,un produs extrem  de economic.
La primele utilizari,fiecare aplicare era insotita de o senzatie de usturime care dura pana la uscarea mastii pe fata si trebuie sa recunosc ca mi-a fost putin frica de eventuale iritatii.Desi o foloseam o data la aproximativ 2-3 zile,am inceput sa o folosesc mai rar (o data pe saptamana) cand am observat alcoolul denat printre ingrediente.Nu stiu daca acesta a fost de vina pentru usturime,cert este ca nu sunt singura care aminteste acest efect (Ioana poate confirma).
 Subliniez ca in ciuda acestui fapt,nu am avut niciun fel de iritatii ale tenului,din contra,dupa clatire,tenul este si se simte foarte proaspat,fresh,ferm.Excesul de sebuum este absorbit,iar porii par mai curati.Nu am observat nicio schimbare in ce priveste zonele cu puncte negre (aripile narilor).



Gasiti masca pentru curatare profunda pe site-ul Liz Earle,alaturi de multe informatii si  alte produse pentru orice tip de ten.





    Voi ce folositi pentru curatarea in profunzime a tenului?

Pe curand!





 

Blog Template by YummyLolly.com