25 apr. 2012

Flormar u33-ZA one!




Dintre lacurile de unghii in nuante sidefate,Flormar U 33 este de departe,preferatul meu.De regula,imi plac cele lucioase,fara sidef sau alte particule stralucitoare.L-am primit de la Ioana,care stie intotdeauna cum sa ma surprinda.







  Il vedeti aplicat in doua straturi,cu base coat si top coat.Mi se pare o nuanta care merge foarte bine pe unghiile scurte.Se aplica usor,chiar daca pensula lunga mi-a dat ceva batai de cap la unghiile mele mici.
 Ce-mi place in mod deosebit la aceasta gama Flormar Supershine Miracle Colors este faptul ca glotterul continut isi schimba culoarea in functie de lumina si capata reflexii superbe.






 Fotografiile sunt facute la lumina naturala,fara a fi editate ulterior.Ignorand unghiile mele scurte si patratoase,cum va place U33?


   Pe curand,



 

Blog Template by YummyLolly.com