2 mar. 2012

Yves Rocher Mascara Volume Amplitude






Desi preferatele mele raman cele de la Maybelline (in special,Colossal Volume si XXL),acest rimel este imediat urmatorul pe lista.L-am primit cadou la o comanda Yves Rocher si cred ca il folosesc de cel putin 4 luni.
 De ce imi place:
  • periuta groasa separa,alungeste si ofera volum genelor.
  • imbraca genele in negru intens,ce nu-si pierde intensitatea de-a lungul zilei.
  • nu usuca genele si nici nu lasa resturi,firimituri.
  • nu lasa urme pe pleoape.
  • desi nu este waterproof,l-am purtat si cand ningea,fara sa am probleme.



   Pentru un look de zi  intotdeauna un singur strat de mascara este suficient.Va las niste poze close-up,dar si un colaj before/after aplicarea rimelului.





  Dupa cum va dati seama,desi am genele lungi,nu se vad deloc fara mascara.Sunt blonde si drepte,mai drepte nici ca se poate.Dar mascara Volumen Amplitude le evidentiaza frumos,le confera culoare,le alungeste si le curbeaza.


LATER EDIT: atasez oferta din ultima brosura Yves Rocher pe care am primit-o.Daca nu gresesc in brosurile pe care le gasiti in reviste,daca sunteti client nou Yves Rocher,il primiti cadou la orice comanda.





 L-ati incercat?Ce parerea aveti?


        Pe curand,



 

Blog Template by YummyLolly.com