12 mar. 2012

Yves Rocher Amande Nourishing Moisturizer

    Nu duceam lipsa de hidratante corporale cand am cumparat-o prima data in varianta travel size (30 ml).Mi-a placut atat de mult textura si aroma de migdale,incat am tinut neaparat sa-mi cumpar varianta full-size,200 ml. Este recomandata pielii uscate si foarte uscate,ceea ce nu e deloc cazul  meu.Cu toate acestea imi imaginez ca o crema pentru pielea uscata trebuie sa aiba o consistenta mai densa decat aceasta.Almond Nourishing Moisturizer are o textura light,care permite aplicare usoara si,de asemenea,absorbtia rapida de catre piele.



O folosesc adesea dimineata,mai ales atunci cand ma grabesc,tocmai pentru ca intra repede in piele si nu lasa urme pe haine.Ma gandesc ca o sa fie perfecta pentru sezonul cald,sub hainele vaporoase.
 Aroma este una naturala,dulce si delicata a migdalelor.Caldura pielii pastreaza parfumul proaspat vreo 2 ore,creand totodata o stare de bine si de confort.   

   Se prezinta sub forma de lotiune de culoare alba,in recipient de 200 ml,din plastic transparent,cu un capac de tip flip-flop.Consistenta fiind mai mult lichida,decat solida,lotiunea nu ramane pe peretii recipientului,continutul putand fi utilizat pana la ultima picatura.                                            


     Daca tot a venit timpul frumos,am zis sa schimb ceva si in ingrijirea pielii.Pe langa aceasta lotiune,mai folosesc una,la fel de light si placut parfumata.Urmeaza un review saptamana viitoare si va spun doar ca e vorba de Apivita si o aroma de care am inceput sa ma indragostesc incet-incet.


 Revenind la Yves Rocher,ce lotiuni v-au surprins si in ce fel?


          Pe curand,




 

Blog Template by YummyLolly.com