12 mar. 2012

Hidratare cu ulei de jojoba si aloe vera

sursa
  Pe langa toate bunatatile primite de la Handmade Sister se numara si o mostra de crema hidratanta cu ulei de jojoba si aloe vera destinata tenului mixt/gras (al meu fiind normal-mixt in zona T).Mai contine si ulei de susan,ulei esential de Tea Tree si eucalipt.
Uleiul de Jojoba controlează secreţia de sebum, non-comedogenic, echilibrant, are proprietati asemanatoare sebumului pielii umane, emollient, hranitor, catifelant.
Aloe Vera este un excelent hidratant (va compensa pierderile de apa ale pielii), nutritiv (va vitaminiza pielea), cicatrizant, are efecte regenerante, protejeaza pielea creand un film protector impotriva vantului, sarii, soarelui sau impuritatilor, purifica pentru ca are o actiune antibacteriana.

Am folosit-o in perioada rece,pentru hidratarea tenului si mai ales ca baza de machiaj,dupa ce am observat ca imi tine sub control secretia de sebuum din zona T.Spre deosebire de serul antirid pe care il folosesc acum de maxim 3 ori pe saptamana,crema hidratanta cu aloe si jojoba o pot folosi in orice sezon-cald,racoros sau rece,datorita texturii non-grase,usor absorbabile.

 Inca de la prima deschidere am simtit aroma de eucalipt,ce-mi aduce aminte de un gel de curatare pe care-l foloseam in adolescenta.Dupa utilizare,aceeasi senzatie purifianta a tenului curat,fara urme uleioase,fara luciul specific zonelor grase ale tenului.Fiind o crema pe baza de apa,nu este grasa si este absorbita repede de piele.

Din punctul meu de vedere este non-comedogenic,deci nu mi-a blocat porii,nici nu m-am trezit cu vreun cosulet neplacut.
 Mi-a fost putin teama ca,din cauza uleiului esential de eucalipt si tea tree,o sa am probleme de uscare ori iritatie pe pometi,de exemplu,unde pielea este normala.,deloc grasa.N-am avut probleme nici la acest aspect,semn ca are o compozitie bine gandita si atent structurata din punct de vedere al cantitatii ingredientelor.




  De la Handmade Sister am cumparat acum ceva timp doua unturi de corp,de care sper sa va vorbesc in curand.Un singur cuvant deocamdata: un deliciu!


  Pe curand!



 

Blog Template by YummyLolly.com