20 mar. 2012

Am testat sapunul de Alep



  Amore Bio mi l-a oferit spre testare impreuna cu pudra si piatra de alaun si apa de trandafiri.Sapunul de Alep este un produs complet natural, cu un conţinut ridicat de ulei de dafin (55%)si ulei de masline(45%) si se prezinta intr-un calup dreptunghiular de 200 grame (eu am primit jumatate) de culoare verde-maslina spre maro si miroase specific vegetal.Seamana cu bine-cunoscutul sapun de casa.
 Dintre proprietatile uleiului de masline,amintim: hraneste,protejeaza,calmeaza si catifeleaza pielea,fiind indicat mai ales tenului uscat si sensibil.
 Uleiul de dafin (laur): proprietati calmante, antiseptice si cicatrizante, care confera un efect purifiant pielii grase,congestionate,crapate sau ranite.

  Scurt istoric:
A fost conceput in orasul Alep din Siria,in antichitate,fiind elaborat cu materii prime de foarte buna calitate,fara parfum,coloranti sau alti adjuvanti.Reteta este aproape acceasi de 4000 de ani: ulei de masline,ulei de dafin si soda (cenusa de Salicornia).

Daca vreti,sapunul de Alep sta la baza tuturor sapunurilor solide din lume.Este antiseptic si dezinfectant, restabileste filmul hidrolipidic al pielii
 Se recomanda pentru:
  • igienizarea pielii
  • spalarea parului
  • piele uscata si sensibila
  • acnee
  • eczeme
  • psoriazis
  • dermatite

 
 Cum l-am folosit:
  • pentru spalarea mainilor.Este foarte fin si face o spuma usor uleioasa.Nu usuca pielea si in contact cu apa nu lasa nici macar acea aroma vegetala.
  • ca gel de dus.De cand am observat imbunatatirea aspectului pielii (sufar de pitiriazis),am renuntat la gelurile de dus parfumate si folosesc doar sapunul de Alep.Nu ma asteptam ca un sapun sa aiba o actiune atat de hidratanta.
  • ca spuma de ras pentru axile si gambe.Pielea ramane moale si catifelata.
  • pentru ten l-am folosit de cateva ori ca si demachiant.Spuma fina dizolva perfect fondul de ten,iar dupa clatire tenul se simte curat,moale,fara senzatia de strangere.
  Nu l-am folosit si ca sampon,insa am inteles ca vindeca si scalpul afectat de matreata sau sebuum in exces.Tot la capitolul sebuum,este indicat si pentru tenul acneic.



   Ati fi tentate sa renuntati la un produs bine aromat in beneficiul unuia sanatos precum sapunul de Alep?


 

Blog Template by YummyLolly.com