18 dec. 2011

Castigatoarea concursului lunar




   Premiul aferent preferatelor lunii noiembrie a constat in 3 bunatati marca Apidava:crema gommage,crema de maini si crema pentru ingrijirea ochilor.Va intrebam astfel,ce cadou va veti face de Craciun si am primit raspunsuri din cele mai diverse.M-am bucurat pentru unii si m-am intristat pentru altii.Am zambit,am oftat si am sperat...mai ales pentru unele dintre voi.
     
  Din pacate,cu premiul pus in joc nu va pot multumi pe toate.Am hotarat totusi ca acesta sa mearga catre un om mic,cu vise mari.Un om trist,dar cu speranta.Un om care are dragoste de daruit si nu cere decat acelasi lucru.Asadar,cea care mi-a lasat comentariul cu pseudonimul ``Carleton`` este castigatoarea concursului.


    Sper sa vezi si aceasta postare si sa-mi dai un email.Discutam detaliile acolo.


     N-as vrea sa inchei inainte sa mai pot face o bucurie posesoarelor urmatoarelor comentarii:



    Mi-au placut gandurile tale si m-am gandit sa-ti pregatesc un mic dar.Astept datele tale,pe mail.






...acesta este doar un fragment din gandul celei care s-a semnat ``ancuvonc``,mi-ar fi placut sa-i stiu numele.M-am regasit intr-o mare masura in comentariul tau si,mi-ar placea sa accepti un mic dar.Astept sa-mi scrii pe email.


   Felicitari tuturor!Astept sa-mi scrieti pentru ca as vrea sa va trimit darurile pana la Craciun....
       Multumesc,de asemenea,tuturor pentru gandurile voastre.



        Pe curand!








 

Blog Template by YummyLolly.com