5 apr. 2011

Sebium Gel Spumant (Bioderma) vs.Effaclar Gel (La Roche Posay)


   Ambele produse fac parte din categoria dermatocosmeticelor si sunt destinate tenului mixt sau gras,cu deosebirea ca, La Roche Posay contine si apa termala.Cateva randuri despre fiecare:
   
Ce spune Bioderma despre Sebium Gel Spumant:
Formulat cu substante non-iritante, Sébium Gel Spumant curata delicat pielea. 
Sébium Gel Spumant reduce secretia de sebum si purifica epidermul datorita complexului sebo-reglator Fluidactiv®. De asemenea, regleaza calitatea sebumului. 
Baza de curatare fara detergent garanteaza o toleranta oculara si cutanata excelenta.
Sébium Gel Spumant este non-comedogen.

  Initial,adica in prima saptamana de folosire,m-am gandit ca am gasit in sfarsit gelul de care are nevoie tenul meu pentru a scapa de excesul de sebum din zona T.Apoi brusc,a inceput sa-mi usuce tenul.Dupa o spalare normala,pielea din jurul gurii si de pe barbie devenea usor alba si dezvolta mici scuame.Asta in conditiile in care il foloseam de 2 ori pe zi:dimineata si seara dupa demachiere.Am facut o pauza de 2 zile si am inceput sa il folosesc o data pe zi,doar dimineata.Am stat linistita cateva zile,dupa care,aceleasi probleme:piele uscata,scuame,iritatie.Pe restul tenului functiona de minune:porii au devenit mai putin vizibili si luciu mai putin.Recunosc ca,inca il mai folosesc de 2-3 ori pe saptamana.

Effaclar Gel spumant purifiant de la La Roche Posay este destinat curatarii cotidiene a pielii grase,dar sensibila cu tendinta acneica si/sau iritata de tratamente dermatologice. Toleranta testate pe piele acneica. Gel fara sapun, cu ph 5.5.El a fost cel care mi-a atenuat si apoi m-a scapat de micile iritatii de la Sebium.
   Effaclar Gel este ceva mai bland,mai light decat Sebium Gel.Mi-ar fi placut sa fie bland cu iritatiile ,dar ceva mai  exigent cu excesul de sebum.Totusi,sunt la al doilea recipient si asta fiindca ma multumeste.Curata porii delicat,este bland cu restul tenului,matifiaza.Facea treaba buna in echipa cu crema Effaclar,pe care am s-o recumpar in viitorul apropiat.

       Mi-ar placea totusi un gel de curatare cu puterea Sebium,dar delicatetea Effaclar...Dintre cele ce aveti tenul mixt,dar sensibil,voi ce gel de curatare folositi?
       Pe maine,va pup pe toate cate-un pic!
 

Blog Template by YummyLolly.com