21 apr. 2011

Hidratarea Gerovital Plant cu bune si rele

        Pe scurt,iata cum prezinta Farmec actiunea cremei hidratante Gerovital Plant:
   ``Complexul Herbatonic si Aquaxylul asigura echilibrul optim de hidratare, nutrire si remineralizare a pielii. Ceramidyl-Omega reface functia de bariera a pielii, aceasta devenind mai hidratanta, mai elastica, mai tonica. Uleiurile naturale de Jojoba si Soia hranesc si regenereaza pielea, asigurand protectie intreaga zi. Extractul organic de Floare de Colt are efecte antioxidante, calmante protejand pielea impotriva factorilor de mediu nocivi.``

        Desi am primit produsul in ambalajul sau original (de care,apropos,credeam ca e de sticla),testarea propriu-zisa a inceput cu niste mostre de crema hidratanta Gerovital Plant pe care le-am oferit unor prietene.Si pentru ca s-a lasat cu o seara intre fete (4 la numar),am inceput cu aceasta crema.Mirosul,atat de drag mie,le-a placut si lor.Textura fina,de asemenea.Legat de acest aspect al texturii,mi s-a parut ca difera putin crema din plicul-mostra si crema din borcanel.Cea din mostra mi se pare ceva mai fluida,mai ``usoara``.O diferenta aproape insesizabila,insa repet,poate doar mi se pare mie.
  Se intinde usor,nu intra foarte repede in piele,asta fiind un avantaj in momentul masajului facial.Nu stiu de ce am ales atunci crema hidratanta,cand mai potrivita ar fi fost crema nutritiva (fiind seara),dar cu siguranta a fost o decizie inspirata.Altfel probabil ca as fi amanat testarea acestei creme,in favoarea preferatei mele (despre care voi vorbi zilele urmatoare),crema antiimperfectiuni.
       Desi produsul este in curs de testare si probabil ca voi reveni cu alte precizari,trebuie sa amintesc aici de rezultatul hidratarii observat in dimineata imediat urmatoare.Eram toate 4 in fata unei oglinzi,exclamand aproape concomitent ``ce uniform e tenul/cat de luminos e/ce fin si placut la atingere se simte`` si multe altele.
 Dupa curatarea obisnuita a tenului,am aplicat din nou crema hidratanta Gerovital Plant.Aici am avut parte de doua suprize:una rapida si placuta,iar alta mai tarzie si mai putin placuta...
    1.Mi-a placut la nebunie cum s-a intins fondul de ten.La final,tenul arata proaspat si sanatos,desi purtam si pudra si blush si veil.Mi-am zis ca n-ar trebui sa ma entuziasmez prea tare...si am avut dreptate.Aici vine supriza tarzie si neplacuta:
   2.Dupa circa 3 ore de la machiaj,tenul a inceput sa-mi luceasca precum o oglinda.Dezamagitor.Cinstit va spun ca nu mi s-a mai intamplat.In obraji mi se oglindea peisajul,fruntea nici nu-mi venea sa o ating.
     Am de gand sa incerc sa las un interval de 30 minute (fata de 15-20 minute in prezent) intre aplicarea cremei si inceperea machiajului,sa vad cum se comporta.

    Am vazut ca parerile sunt impartite in ce priveste aceasta crema/gama (cel putin in blogosfera) si mie se pare firesc.Fie ca platim un produs,fie ca il primim spre testare,adevarul trebuie sa reflecte experienta noastra sincera si reala cu acesta.Fac acest comentariu intrucat am primit o replica rautacioasa precum ca de dragul unor produse primite cu titlu gratuit,acceptam  sa le facem reclama pozitiva.Nimic mai fals!Cel putin personal,voi cauta sa fiu mereu onesta,comentariile mele reflectand intotdeauna experienta reala si strict personala.
 

Blog Template by YummyLolly.com