20 apr. 2011

Gerovital Plant :adevar sau provocare?

          Ei bine,eu am ales ambele optiuni,pe rand.Am acceptat sa testez produsele Gerovital Plant pentru ca imi doream (mult) asta,iar acum urmeaza adevarul (parerea mea sincera despre produsele testate si/sau in curs de testare).
             Recunosc ca am fost tentata sa-mi expun primele impresii despre aceasta gama inca de weekendul trecut.Si tot eu recunosc ca am facut bine ca nu am cedat impulsului,intrucat parerile ar fi fost oarecum diferite...o sa vedeti mai tarziu despre ce e vorba.Desi am testat deja o mare parte a produselor din aceasta gama (de care abia astept sa va povestesc),am ales sa incep cu primele cosmetice esentiale  ingrijirii.
             In primul rand,trebuie sa mentionez ca lotiunea tonica nu a venit in pachetul cu produse de testat,insa eu mi-am dorit gama completa,asa ca mi-am cumparat-o (12 lei).
            Voi incerca sa fiu cat mai concisa in idei,pentru ca sunt sigura ca exista deja o abundenta de reviewuri ale gamei Gerovital Plant in blogosfera.

       Demachiantul vitaminizant (150 ml) este primul produs Gerovital testat de mine.Ce m-a tentat in prima faza?Descrierea lor:
     ``Gerovital Plant prezintă formulări fără conservanţi, cu parfum hipoalergenic şi cu extract organic de Floare de colţ. Este o gamă de întreţinere completă, dedicată femeilor cu vârste între 20 şi 45 de ani şi care răspunde exigenţelor de ultimă oră în materie de îngrijire cosmetică. Este produsul ideal pentru o demachiere eficientă, îndepărtând machiajul şi impurităţile de pe suprafaţa pielii.
Are un aport important în hidratarea, nutrirea, vitaminizarea pielii datorită Complexului Herbatonic şi vitaminei A. Extractul organic de Floare de Colţ şi Vitamina A asigură un plus de protecţie fibrelor de colagen şi elastină, ducând la prevenirea şi diminuarea ridurilor şi oferă protecţie împotriva stresului cotidian.``
    Plusuri acordate de mine,pe parcurs:
        -miros extrem de placut.
        -desi este un lapte demachiant,nu este atat de lichid incat sa intre in piele ori sa curga.
        -ajuta si la indepartarea machiajului ochilor,desi nu este un produs destinat acestui scop.Pentru mine conteaza foarte mult acest aspect.In gama Gerovital Plant exista totusi si un produs pentru demachierea delicata a ochilor si buzelor.
       -curata foarte bine tenul,chiar si in conditiile unui machiaj rezistent.Eu il folosesc doar seara;dimineata prefer un gel de curatare.
      -nu lasa acea pelicula grasa la suprafata tenului.In acest fel,m-as putea lipsi de tonic (dar imi place prea mult si nu o sa fac asta :P ).
       Despre faptul ca este vitaminizant....ce sa zic,efectele unei rutine sanatoase se cunoaste in timp,nu-i asa?

   Tonicul Hidratant Gerovital Plant (150 ml)
        Iata descrierea oficiala:
    ``Formularea specială - fără alcool, cu principii active naturale riguros selecţionate pentru îngrijirea pielii, conferă produsului o compatibilitate foarte bună cu pielea. Este un produs destinat îngrijirii pielii feţei şi gâtului, dezvoltat special pentru tonifiere, hidratare şi completare a demachierii. 
Extractul organic de Floare de colţ are efecte antioxidante, calmante, protejând pielea de stresul cotidian. Complexul Herbatonic acţionează sinergic cu Aquaxylul pentru obţinerea unui nivel optim de hidratare, nutrire şi remineralizare a pielii.``
    Plusuri acordate de mine,pe parcurs:
      -are de asemenea,un miros foarte placut,identic cu cel al demachiantului.
      -desi nu contine alcool (eu fiind adepta unor tonice mai astringente),improspateaza foarte bine tenul.La acest efect chiar nu ma asteptam,sincera sa fiu.
      -nu lasa acea senzatie de uscat,din contra senzatia de hidratare apare imediat dupa acest pas al ingrijirii.
  Il folosesc dimineata dupa curatarea cu un gel de curatare si seara dupa demachiere.Pana acum functioneaza si sper sa existe si o continuitate in ideea asta.Mi s-a intamplat adesea,cu alte produse,ca dupa un timp sa nu mai vad nici un rezultat....
  As indrazni sa spun ca mi s-au indeplinit doua dorinte:ingrijire de calitate la un pret redus si mandria ca acest lucru este posibil datorita cosmeticelor romanesti.

          Abia astept sa va spun cate ceva despre produsul meu preferat!Va pup pe toate cate-un pic!


   
 

Blog Template by YummyLolly.com