28 apr. 2011

Review: Gel exfoliant pentru...scalp

    Schwarzkopf BC pre-shampoo peeling-treatment for oily scalps.
   Pana acum doua luni,habar nu aveam ca exista si asemenea cosmetice,va spun sincer.Este un gel cu particule exfoliante,avand rolul de curatare si improspatare a scalpului.Eu am un par normal,cu usoare tendinte de ingrasare si foarte sensibil la orice incercare de a schimba samponul (folosesc unul din aceeasi gama BC).Prima data l-am testat la salon,apoi l-am luat acasa.
  Se aplica pe scalp,inainte de samponare si se maseaza cateva minute (2-3).Senzatia e una proaspata,mentolata,foarte racoroasa..Se clateste cu apa calduta,dupa care incepe spalarea propriu-zisa a parului,cu samponul obisnuit.Imi place ca lasa pielea capului curata,iar prospetimea se simte.
  Este un produs special conceput pentru scalpul si parul gras,intrucat stimuleaza microcirculatia,indeparteaza excesul de grasime, cojile.Tehnologia Amino Cell Rebuild intareste structura interna a parului.Are un miros placut,nu foarte intens,a menta.
 Eu il folosesc o singura data pe saptamana,de la inceputul lunii martie (sunt la al 2-lea recipient) si am observat ca am redus frecventa spalarilor la doua pe saptamana.Stiu ca e vorba de o serie de factori implicati in acest proces (stressul,alimentatia),insa acum parul meu se ingrasa mai greu.Mai presus de asta,sunt multumita de calitatea scalpului.

  Pentru cei interesati,iata si lista cu ingrediente:Aqua,Alcohol denat,Carbomer,Parfum,Hydrogenated Jojoba Oil,Tretrahydroxypropyl Ethylene diamine,PropylenGlycol,Panthenol,Allantoin,Menthol,Benzyl Salicylate,Hydrolyzed Keratin,Cymbopogon Schoenanthus Extract,CI 19140,CI 77289,CI 77891.


  Produsul vine ambalat intr-un recipient din plastic de 200 ml,cu termen de valabilitate de 12 luni de la deschidere.Contine si o eticheta de informare asupra produsului in limba romana.Pretul este in jur de 75 ron si il puteti gasi fie in saloane,fie pe diverse site-uri care comercializeaza gama.
 Iata cum arata produsul propriu-zis:

    Voi folositi astfel de cosmetice?Cum vi se par?
                                 Va pup pe toate cate-un pic!
 

Blog Template by YummyLolly.com