22 apr. 2011

Review:Crema antiimperfectiuni Gerovital Plant


Mi-am dorit dintotdeauna (aproape) o crema antiimperfectiuni care sa isi respecte promisiunile.Despre aceasta crema de la Gerovital Plant am citit diverse pareri,majoritatea nu m-ar fi convins in eventualitatea unei achizitii.Dar cum bine stiti,in coletul trimis spre testare,Farmec a inclus si muuulte mostre din acest produs.Si cum nu aveam nimic de pierdut....m-am ales cu o surpriza extrem de placuta.
  Pana sa trec la experienta mea cu crema antiimperfectiuni,iata ce spune producatorul:
     ``Prin ingredienţii prezenţi în formulare, crema exercită o acţiune complexă: 
-decolorează petele existente şi îndepărtează stratul de celule moarte de pe suprafaţa pielii prin efectele  acizilor din fructe, uniformizând tenul                                                                                       -previne apariţia petelor noi şi îmbătrânirea accelerată a pielii şi prelungeşte în timp efectul de decolorare prin prezenţa  extractului antioxidant, antistres din Floare de Colţ    
-emoliază, hidratează şi hrăneşte epiderma, reface filmul protector superficial prin uleiurile vegetale prezente în formulă (Unt de Cacao, Ulei de Soia, Ulei Jojoba) 
-reface integritatea şi aspectul sănătos al pielii prin prezenţa extractului de Boswellia Serrata.`` 

 Din lista celor mai frecvente imperfecţiuni eu bifez: pori vizibili, pete, culoare neuniformă, textură neuniformă.Ce ma deranjeaza cel mai mult sunt semnele de la niste monstruleti, pe linia maxilarului.Surpriza consta in rapiditatea cu care crema ``curata`` aceste semne.Daca m-as fi gandit sa fac o fotografie inainte si una dupa,probabil ca nu mi-ar veni sa cred nici mie.
``Crema se aplicǎ de 2 ori pe zi, minim 2 luni de zile, pe zonele afectate. Tratamentul de decolorare a petelor şi de albire a pielii se face de preferinţă în anotimpurile cu soare mai puţin, respectiv toamna şi iarna, asigurând, concomitent cu procesul de decolorare, o bună protecţie UV a pielii, prin utilizarea unor creme de întreţinere cu factor de protecţie UV 15-20. La orice semn de iritaţie a pielii, se suspendă temporar aplicarea cremei şi se reia după 2-3 zile.``(Farmec).
   Eu nu am folosit-o doar pe zonele afectate,ci pe toata suprafata tenului.Reveneam insa asupra locurilor problematice si mai aplicam putina crema.Se absoarbe oricum destul de repede.Ma incanta faptul ca fiind totusi o crema tratament,hidrateaza bine,fiind si o buna baza de machiaj.Am observat ca tenul meu are acum o culoare mai uniforma,un aspect mai clar.In principal,sunt pe cale sa-mi rezolv problema cu aceste semne si asta ma bucura.
  Nu am observat mare lucru in cazul porilor.Eu oricum am rabdare si sunt perseverenta.E prima crema antiimperfectiuni despre care pot sa spun ca o voi cumpara in continuare (50 ml-23 lei).
 Pentru mine,crema ocupa deja locul 1 in topul preferintelor Gerovital Plant.Care e produsul vostru preferat din aceasta gama?
       Urmeaza un alt produs testat marca Gerovital Plant-serul pentru ochi si buze ;). Va pup pe toate cate-un pic!
 

Blog Template by YummyLolly.com